۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۷۴۵۴۸
با حضور دو تن از معاونین سازمان صورت گرفت
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت، ارسال پیامک جعلی از طرف سازمان پدافند غیرعامل با هدف ایجاد تشویش در افکار عمومی، گرچه با آگاهی و بصیرت شهروندان عزیز کشورمان بی اثر شد؛ اما نشان از جایگاه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان مرجعی قابل اتکا در میان مردم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، در نشست وبیناری شورای مدیران کل پدافند غیرعامل کشور که با حضور مسئولان سازمان و مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری های سراسر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، برنامه های سال ۱۴۰۳ استانها در حوزه پدافند غیرعامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار محمدعلی قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این جلسه با اشاره به ارسال پیامک جعلی به نام این سازمان به شهروندان، گفت: ارسال پیامک جعلی از طرف سازمان پدافند غیرعامل با هدف ایجاد اغتشاش در افکار عمومی، گرچه با آگاهی و بصیرت شهروندان عزیز کشورمان بی اثر شد، اما نشان از جایگاه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان مرجعی قابل اتکا در میان مردم دارد.

روز شنبه و در آستانه عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، پیامی با مضمون ایجاد آمادگی برای وضعیت اضطراری از طریق یک سامانه پیامکی بخش خصوصی با هدف ایجاد رعب و وحشت عمومی توسط دشمنان برای برخی از شهروندان ارسال شد که با واکنش فوری و سریع روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور همراه گردید. این روابط عمومی در اطلاعیه ای ارسال چنین پیامی را کذب دانست و در خصوص سوءاستفاده از نام این سازمان با ارسال پیامک به شهروندان، هشدار داد."

محمدعلی قمی در ادامه با اشاره به پیشرفت هایی که به خصوص با توجه به قانون و اساسنامه جدید در این سازمان صورت گرفته است، افزود: به طور قطع هم اکنون فرصت مغتنمی در استفاده از ظرفیت های این سازمان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

سردار قمی با اشاره به جایگاه استانها به عنوان لایه دوم پدافند غیرعامل کشور، نقش آنها به خصوص ادارات کل استانها را در انجام ماموریت های سازمان حیاتی توصیف کرد.

در این جلسه آرش قندچی معاون امور شهری و کلانشهرهای سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز با اشاره به همپوشانی های زیادی که بین فعالیت امور استانها و امور شهری سازمان پدافند غیر عامل وجود دارد عنوان کرد: به نتیجه رسیدن ماموریت های سازمان در صورت هم افزایی بخش ها و سطوح مختلف این سازمان امکانپذیر است.

وی با اشاره به طرح های توسعه در شهرهای مختلف کشور به خصوص حاشیه خلیج فارس، توسعه متوازن را استراتژی اصلی این طرح ها عنوان کرد و افزود: سازمان پدافند غیر عامل در طرح های توسعه شهرها نگاه جامعی را در توسعه شهر، استان و منطقه در نظر دارد.

جلسات شورای پدافند غیر عامل کشور، به صورت ماهانه برگزار می شود و در جریان این نشست ها آخرین موضوعات حوزه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار می گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر