۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۷۴۶۴۴
استاندار سمنان مطرح کرد
استاندار سمنان گفت: سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های مهم، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

به گزارش پایداری ملی، شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور سردار محسن ساسانی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و سردار قمی، معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های مهم، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

سیدمحمدرضا هاشمی اظهار کرد: سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین، استانی مهم در بخش پدافند غیرعامل است.

استاندار سمنان با بیان اینکه پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل در جایگاه ویژه قرار داده استوی اظهار کرد: سمنان دارای واحد‌های تولیدی موادغذایی و صنعتی زیادی است که با سلامت مردم ارتباط دارد و باید مراقبت‌ها در این زمینه در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود.

وی با اشاره به وجود ۲ نیروگاه برق در سمنان، افزود: اجرای مطلوب ساز و کار‌های اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات بیش از پیش مورد توجه باشد.

استاندار سمنان ابراز کرد: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل در جایگاه ویژه قرار داده است.

وی تاکید کرد: دست کم ۳۰ درصد نانوایی‌های استان طی مدت زمان تعیین شده برای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل باید دوگانه سوز شوند.

استاندار سمنان گفت: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن و تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر