۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۶۸۹۰۰
استاندار تهران مطرح کرد؛
استاندار تهران با تاکید بر تقویت آموزش‌های اثرگذار در حوزه پدافند غیرعامل گفت: طرح پدافند غیرعامل استان تهران تدوین می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری بسیج، محسن منصوری در جلسه ستاد پدافند غیرعامل، اولویت مهم دولت را توجه به موضوع مهم پدافند غیرعامل خواند و افزود: پدافند غیرعامل به منزله صیانت از ساختار‌های متعدد اجرایی و اجتماعی کشور است.

استاندار تهران تصریح کرد: مسئولان برای تحقق پدافند غیر عامل بخشی از فعالیت‌ها را شروع کرده اند، اما کافی نیست و به لحاظ اجرایی نیاز به کار بیشتری وجود دارد، به همین علت در جلسه مصوب شد که شرکت مشاور این موضوع در اسرع وقت با هدفگذاری ۶ ماهه طراحی طرحی جامع در دستور کار قرار گیرد.

منصوری تاکید کرد: نکته مهم تقویت حوزه آموزش دستگاه هاست، مسئله اول حوزه مدیریتی و دیگر فعالیت‌های کارشناسی است که چندین هزار ساعت آموزش داده شده و اکنون باید هم محتوای آموزشی و هم اثرگذاری محتوای آموزشی مورد بازبینی قرار گیرد.

استاندار تهران همچنین با اشاره به اینکه میزان آموزش‌ها باید سنجیده و بررسی شود، گفت: تاکید بر آموزش از مصوبات مهم این جلسه بود، چراکه بخش زیادی از پدافندغیرعامل، موضوع پیشگیری است و لازمه پیشگیری نیز آموزش است که در دستور کار استانداری و دستگاه‌های دیگر قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر