۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۷۹۷۵
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور :
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشورگفت: صنعت ذخیره‌سازی گازطبیعی از مصادیق پدافند غیرعامل و پدیده‌ای استراتژیک و پشتوانه ای موثر در تامین انرژی مورد نیاز صنایع و مشترکان خانگی در حوزه شمال و شمال شرق کشور است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد،جمعی از مدیران ارشد سازمان پدافند غیرعامل کشور، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید و اقدامات این پالایشگاه در زمینه پدافند غیرعامل، امنیت زیرساخت ها و حوزه سایبری را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنانی اقدامات پدافند غیرعامل در این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات قابل توجهی در حوزه امن سازی سایبری و پدافند غیرعامل در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در قالب دستورالعمل‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد مجتمع ذخیره سازی گاز شوریجه در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس افزود: صنعت ذخیره‌سازی گازطبیعی عین مصداق پدافند غیرعامل و پدیده‌ای استراتژیک و پشتوانه ای موثر در تامین انرژی مورد نیاز صنایع و مشترکان خانگی در حوزه شمال و شمال شرق کشور است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به همه گیری بیماری کرونا در کشور بیان کرد: پدافند زیستی و جلوگیری از گسترش همه گیری بیماری کرونا در سطح صنعت نفت و گاز و استفاده از ظرفیت مجموعه بسیج در این پالایشگاه جای تقدیر دارد.

در این بازدید مهندس فیضی سرپرست پالایشگاه با بیان جایگاه استراتژیک و مهم این مجتمع در تولید گاز طبیعی و تامین انرژی استان های شمال و شمال شرق کشور، به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل، استقرار سامانه به منظور کاهش میزان آسیب پذیری و استمرار پایداری تولید پرداخت.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر