۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۶۱
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای طرح جامع شهری پدافند غیرعامل در شهر کرمانشاه، گفت: با پیشرفت‌ فناوری اطلاعات، تهدیدها و آسیب ها گسترده شده است و همه دستگاه‌ها باید برای اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه کمیته فنی کارگروه IT و دفاع سایبری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه اظهار کرد: شناخت وضعیت و دارایی‌های سایبری در اولویت این کارگروه و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه قرار دارد.

بهنیا با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون و بی وقفه فناوری اطلاعات، گفت: همه دستگاه‌ها باید برای اجرای طرح پدافند شهری کرمانشاه همکاری کنند تا قدم مهمی در حفظ، مصونیت و امنیت کرمانشاه برداشته شود.


وی ضمن اشاره به ضرورت شناسایی تهدیدات احتمالی در هر شهر، افزود: باید بر اساس این تهدیدات، برنامه‌ریزی شود تا بتوان راهی برای مقابله با آن ساخت و بر مبنای تهدیدات فرضی دستگاه‌های مرتبط را وارد میدان کرد و آموزش های لازم را به آنان ارائه داد.


این مقام مسئول، حوزه زیرساخت ارتباطی و فضای تبادل اطلاعات و سایبری را حساس و مهم دانست و گفت: کارشناسان و متخصصان IT یکی از مهمترین دارایی های حوزه سایبری هستند.


در ادامه این جلسه شهاب قربانی رییس گروه تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه به تشریح سند پدافند غیرعامل شهری و چگونگی اجرای این سند پرداخت.


بر اساس این گزارش، جلسه کمیته فنی کارگروه IT و دفاع سایبری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با حضور شهاب قربانی رئیس گروه تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برگزار شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر