۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۱۰۴۵
جانشين سازمان پدافندغيرعامل كشور با حضور در شوراي عالي قضائي استان به مناسبت هفته پدافندغيرعامل طي اظهاراتي به تبيين شرح وظايف و ساختار پدافندغيرعامل پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، یکشنبه هفته جاری سردار زارعي جانشين سازمان پدافندغيرعامل كشور با حضور در شوراي عالي قضائي استان به مناسبت هفته پدافندغيرعامل طي اظهاراتي به تبيين شرح وظايف و ساختار پدافندغيرعامل پرداخت.

سردار زارعي با بيان اينكه وظيفه اصلي اين سازمان شناسائي سرمايه ها، دارائي ها، سطح بندي و رصد تهديدات احتمالي جهت مقابله با آنها مي باشد اظهار داشت با عنايات الهي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا تاكنون اقدامات خوبي در اين زمينه انجام گرفته است.

وی در ادامه  با اشاره به تهديدات مختلف از جمله تهديدات زيستي كه سلامت جوامع و اهداف قرار داده درخواست همكاري و تعامل دستگاه قضائي به عنوان مدعي العلوم براي مقابله با افراد و دستگاه هاي مختلف كه موجب مخاطره امنيت رواني و سلامت جامعه مي شوند گرديده و ورود دستگاه قضائي را بهترين ضمانت براي اهداف پدافندغيرعامل و مقابله با تهديدات احتمالي دانست. همچنين با توجه به ديدگاه هاي مديران  دستگاه قضائي استان سردار زارعي امادگي سازمان را براي ارائه نظ كارشناس به دستگاه قضائي در مواردي كه سلامت و امنيت عمومي جامعه را مورد تهديد قرار مي دهد اعلام كرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر