۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۶۸۸۴
معاون صنعت معدن و تجارت هرمزگان از ایمن‌سازی مراکز مهم صنایع استان خبر داد.
 سهراب رضوانی  در دومین جلسه پدافند غیر عامل صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به نقش صنایع و کارخانجات به منظور توسعه پایدار، تامین نیازمندی ها، کاهش آسیب پذیری ها و تداوم چرخه حیات زندگی مردم در شرایط دشوار اظهار داشت: تهیه طرح‌های پدافند غیر عامل برای تمامی مراکز مهم و حساس استان امری ضروری است.

وی، یکی از مولفه‌های اجتماعی کشور در شرایط اضطراری و بحرانی را توجه جدی به بحث پدافند غیرعامل دانست و افزود: در صورت تحقق این امر مشکلات و کمبودها در هنگام وقوع سوانح و تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی به حداقل خواهد رسید.

رضوانی، بر ایمن‌سازی مراکز مهم صنایع استان در مقابل تهدیدات، دو منظوره نمودن تاسیسات و اماکن جهت استفاده در شرایط اضطرار ، ساماندهی تیم‌های اضطرار ، تهیه سناریو و برگزاری رزمایش ، توجه و حمایت جدی از صنایع استانی وتولیدات داخلی تاکید کرد.

عبدالکریم مهدی نژاد دبیر پدافند غیرعامل نیز شناسایی تهدیدات و نقاط آسیب پذیر را یکی از مهمترین وظایف این کارگروه ذکر و تصریح کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و فرصت ها توام با راهکارهها و مشکلات فرا در صورت ارائه گزارش‌ها توسط واحدها در وقت مقرر امکان پذیر است.

دومین جلسه پدافند غیر عامل صنعت معدن وتجارت استان با حضور معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان ، دبیر پدافند غیر عامل، نماینده های شرکتهای کشتی سازی ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، شرکت شهرکهای صنعتی، سیمان هرمزگان، شرکت آلومینیوم، شرکت روی و دخانیات در سالن جلسات سازمان برگزار شد که در پایان برخی از شرکت ها به بیان گزارشی از وضعیت عملکرد خود در حوزه پدافند ارائه دادند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر