۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۸۸
جلسه شوراي پدافند غير عامل استان هرمزگان به رياست معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار و اعضاي شوراي پدافند استان در سالن اجتماعات استانداري برگزار گرديد .

 در ابتداي جلسه سجادی مدیرکل پدافند غیرعامل ودبیر جلسه  ضمن خوشامدگویی به حضار دستور کار جلسه را توضیح داد. سپس فعالیت‌های اداره کل پدافند غیرعامل در یک ماهه گذشته ارائه شدکه از جمله مهمترین آن‌ها اجرای فاز اول طرح جامع استان است.

وی ادامه داد با معرفی شرکت مشاور و نماینده آن به روسای کارگروه‌های یازده‌گانه اقدام به جمع‌آوری اطلاعات لازم برای این طرح شده است.

   سجادی پیگیری اجرایی شدن ضوابط مبحث 21 مقررات ملی ساختمان را نیز از جمله فعالیت‌های مهم این اداره‌کل بیان نمود.

وی همچنین چند طرح مهم در دست مطالعه استان را برای حاضرین معرفی نمودند. در ادامه گزارشی از کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل برگزار شده توسط این اداره کل و رزمایش‌های بهداشت محیط و پیروان ولایت که در یک ماهه اخیر انجام شده‌اند ارائه نمود.

     در پایان جلسه اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن خوشامدگویی به حضار بیاناتی را ایراد نمود.

وی جدی نگرفتن تهدیدات را بزرگترین تهدید دانستند و اضافه نمودند زمانی که ما تهدیدات را جدی نگیریم هیچگونه آمادگی نخواهیم داشت و زمانی‌که آمادگی نداشته باشیم نمی‌توانیم از خود دفاع نماییم. ایشان با توجه به این موضوع که استان هرمزگان بزرگترین مرز دریایی کشور را دارا می‌باشد بار امنیتی استان را بسیار بالا دانست.

اکرمی طرح جامع پدافند غیرعامل استان را بسیار ارزنده توصیف نمود و تاکید کرد؛ با توجه با این که این طرح در واقع یک سند راهبردی است، فعالیت همه دستگاه‌ها باید ذیل طرح مذکور انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر