۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۲۷۲۲
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از نیروگاه رامین اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عبدالرحمن کشوری" معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور ضمن برگزاری جلسه‌ای پیرامون پدافند غیرعامل، از تاسیسات نیروگاه رامین بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین گزارشی از اقدامات به عمل آمده در خصوص پدافند غیرعامل ارائه داد. سپس معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور ضمن مهم برشمردن توجه به پدافند غیرعامل در راستای دفاع از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های نیروگاه‌ها در بحران‌های طبیعی و ساخت دست بشری خواستار خروج از عملکرد سنتی نیروگاه‌ها شد.

کشوری ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات مجموعه نیروگاه رامین در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع گفت: دشمن بصورت همه‌جانبه درصدد ضربه‌زدن به تأسیسات حیاتی ماست و باید برای جلوگیری از بحران‌ها آمادگی کامل داشته باشیم و لازم است که زیرساخت‌هایی طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا و اولویت‌های آن مشخص شود.

لازم به‌ذکر است، نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر