۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۲۷۱۵
در نشست اعضای کمیته پدافند غیرعامل بانک‌های کشور تشریح شد
نشست دبیران و اعضای کمیته پدافند غیرعامل تمامی بانک‌های کشور و نمایندگان سازمان بازرسی با هدف بررسی انتظارات و اولویت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲ در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی در این جلسه، دکتر سعید رحیمی، معاون امور الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به تشریح انتظارات این سازمان از شبکه بانکی کشور در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

وی ضمن مرور بند‌های قانونی از جمله اساسنامه سازمان، ماده ۵۸ احکام دائمی کشور و بند‌های قانونی برنامه ششم و لایحه هفتم و بررسی تصویب ساختار سازمان پدافند غیرعامل در مجلس از ضمانت اجرایی این قانون و تصمیم این سازمان در خصوص برخورد با ارگان‌ها و مستنکفین از قانون خبر داد.

رحیمی در ادامه به تشریح برنامه‌های پدافند غیرعامل بانک‌ها در حوزه‌های کالبدی و ضد تروریستی، برنامه‌های حوزه سایبری و برنامه‌های حوزه تامین برق پایدار برای شبکه بانکی و حوزه الکترونیک پرداخت.

معاون امور الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه به بیان تهدیدات جنگ اقتصادی و تبیین برنامه‌های مدنظر در شبکه بانکی در حوزه پدافند اقتصادی پرداخت و تصریح کرد: پیاده‌سازی رزمایش‌ها و لزوم اطمینان از صحت عملکرد شبکه بانکی در حوزه‌های فوق الذکر از جمله موارد مورد تاکید سازمان پدافند غیرعامل است.

پیاده سازی آموزش‌های تخصصی و فنی در حوزه پدافند غیرعامل و همچنین تشریح محور‌های برگزاری آموزش و فرهنگ سازی نیز از جمله موارد مورد تاکید در این نشست بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر