۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۲۶۹۱
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی:
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت انجام صحیح و کامل وظایف تعریف شده هر یک از دستگاه‌های ذیربط در حوزه پدافند زیستی، اقدامات این حوزه را در جهت تأمین امنیت غذایی و سلامت مردم بسیار مهم و جدی بیان کرد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، محمد بیگ در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان، نقش اداره کل راه و شهرسازی و همچنین راهداری استان را در کنترل مبادی ورودی استان بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد و اظهار کرد: از دستگاه‌های مسئول در این زمینه می‌خواهیم تا کار رصد و پایش مستمر مبادی ورودی را بصورت هماهنگ، جدی و با بهره گیری از فناوری‌های نوین جهت ارتقای امنیت مردم، به نحو احسن انجام دهند.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس نقش مهمی در حوزه پدافند زیستی بنابر همجواری استان با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و ظرفیت‌های بالای این منطقه دارد و ورود جدی و مؤثر منطقه آزاد ارس در حوزه‌های پدافند غیر عامل ضروری است.

بیگ همچنین با بیان لزوم آگاه سازی مردم از حق و حقوق خود در حوزه های مختلف به خصوص حوزه دارو، نظارت جدی و مردم محور بر داروخانه ها را ضروری دانست و آگاهی مردم در این زمینه را موجب جلوگیری از فساد و سوءاستفاده‌ها عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه گزارشی از اقدامات دستگاه های مسئول در حوزه پدافند زیستی ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر