۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۷۲۶۳۴
دریادار ایرانی:
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب‌های آزاد دنیا و دریانوردی بلند مدت، عمق راهبردی و آینده نگری در قدرت دریایی توام با حوزه نفوذ و هویت منطقه‌ای خود را تثبیت و گسترش داده است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز در آیین رسمی استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش اظهار داشت: امروز به واسطه تلاش همرزمان سخت کوش و خانواده صبور آنان حامل دستاورد مهمی برای مردم نجیب ایران هستیم.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از پایان ماموریت ناوگروه ۸۶ افزود: از طرف خود و هم رزمان به جهت پیام محبت آمیز و امید بخش فرمانده کل قوا نهایت قدردانی را از مقام معظم رهبری دارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آب‌های آزاد دنیا و دریانوردی بلند مدت، عمق راهبردی و آینده نگری در قدرت دریایی توام با حوزه نفوذ و هویت منطقه‌ای خود را تثبیت و گسترش داده است.

وی تصریح کرد: امروز فرزندان ایران اسلامی در نیروی راهبردی ارتش با اذن، ولی امر زمان مقام معظم رهبری برای اولین بار در تاریخ ایران با به کارگیری دانش‌های نوین و حرکت بر پهنه بر فناوری ضمن تامین امنیت دریایی با هدف ارسال پیام صلح و دوستی با انجام ۲۱۳ روز دریانوردی عملیاتی و سخت با ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا و ناوبندر مکران در پهنه‌های اقیانوس حاضر شدند تا اعلام کنند ایران اسلامی انزوا گریز و تحریم ناپذیر است و در هندسه ترسیمی دشمن با اضلاع تحریم و تهدید مسیر انقلابی خود را در راستای توسعه پایدار با تقویت ارتباط با ملل جهان در دستور کار دارد.

امیر دریادار ایرانی گفت: این ناوگروه با حضور رزمندگانی از ۲۹ استان از گویش‌های مختلف در عرشه ناوشکن با اقتدار دنا و ناوبندر مکران با اقتدار مثال زدنی دور دنیا را با انجام دریانوردی سبز طی کردند، این نیرو‌ها به عنوان پرچم داران هجرت و جهاد به قله امیدواری رسیدند و خالق دستاوردی علمی، سیاسی و فرهنگی هستند و با روحیه صلح طلبی و بشر دوستانه حضور مقتدرانه ایران را در دور دنیا به جهانیان اعلام کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فرزندان این ملت توانستند فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را با خودباوری امید و سخت کوشی به دنیا مخابره کنند بی شک نظم جهانی لیبرال محور آمریکا جای خود را به نظم جهانی چند قطبی داده و از پیامد‌های این نظم جدید شکل گیری ائتلاف‌ها و نمایش قدرت توسط قدرت‌های نوظهور می‌باشد.

وی اظهار داشت: ایران با گفتمان مقاومت با شعار صلح و دوستی در دوران گذار از این نظم است و جانمایی قدرت خود است، این نشانه‌ای از نشانه‌ای از ضعف آمریکا و تصعیف هژمونی ان‌ها است.

دریادار ایرانی گفت: مردم ایران، فرزندان شما حماسه‌ای رقم زدند که فراموش نمی‌شود و برگ زرینی در تاریخ رقم خورد و نشان دادند ایران اسلامی انزوا گریز و تحریم ناگریز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر