۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۲۵۶۷
اولین جلسه کارگروه فنی و عمرانی کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس به ریاست حسین بازماندگان معاون امور زیربنایی و دیگراعضاء کارگروه در دفتر معاونت امور زیربنایی شهرداری بندرعباس تشکیل شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس، حسین بازماندگان رئیس کارگروه فنی و عمرانی کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس بیان کرد: یکی از مهم ترین مولفه ها در بحث تاب آوری شهری تداوم کارکرد زیرساخت ها است که در اجرای پروژه ها به منظور تداوم کارکرد آنها می بایست به مطالعات پدافند غیر عامل در قبل از اجرای هر پروژه ای توجه داشت.

معاون امور زیربنایی شهرداری بندرعباس با تاکید برشناسایی و طبقه بندی زیرساخت های شهری بر اساس اهمیت کارکردی آنها و رعایت ملاحظات پدافندی در این زیرساخت ها را گام اول حرکت به سمت اجرای اهداف پدافند غیر عامل دانست.

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت اختصاص بودجه و اعتبارات حوزه عمرانی در اجرای اهداف پدافند غیر عامل به منظور تاب آوری زیرساخت های شهری و مصون سازی شهر از هرگونه مخاطره و حوادث احتمالی پرداخت. همچنین در پایان جلسه سایر اعضای کارگروه به تبادل نظر ، پیشنهاد و گفتگو در رابطه با پدافند غیر عامل و حوزه کاری خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر