۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۲۴۱۱
مدیر کل پدافند غیرعامل استان کرمان مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان بر ضرورت تامین و استقرار و آمادگی مولدهای برق اضطراری در استان تاکید کرد.

ضرورت تامین و استقرار و آمادگی مولّدهای برق اضطراری در استان

به گزارش پایداری ملی، ابراهیم کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل استان کرمان در نشست با مدیران مرکز دیسپاچینگ و اتاق کنترل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با بیان اینکه کارکنان صنعت برق از پیشگامان عرصه دفاع غیرعامل هستند از صنعت برق به عنوان زیر ساخت همه زیرساخت ها یاد کرد.

وی در مورد اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه انرژی و به خصوص برق اظهار داشت: طراحی و پیش بینی چگونگی تداوم چرخه خدمات حوزه انرژی و برق در شرایط اضطراری در سطح استان، پیش بینی تمرینات و رزمایش های دوره ای برای حفظ و ارتقاء آمادگی بخش های مختلف توزیع برق از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

کریمی با بیان اینکه همه دستگاه ها و سازمان ها مکلف به تجهیز دیزل ژنراتور هستند تصریح کرد: برای نظارت بر عملکرد مطلوب دیزل ژنراتورها، این مراکز توسط فرمانداری ها با مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری بازدید و پایش خواهد شد.

وی گفت: مجموعه اقدامات ما در حوزه پدافند غیرعامل باید منجر به افزایش پایداری و بازدارندگی و تداوم فعالیت ها و کارکردهای مهم و حیاتی شود .

در پایان این مراسم از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و همچنین مدیر پدافند غیرعامل این شرکت با اهدای لوح تقدیر از سوی معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر