۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۲۰۰۴
با هدف بررسی اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱
 جلسه پدافند غیرعامل گمرک به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه پدافندی در سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

به گزارش پایداری ملی، در این نشست که با حضور سرپرست معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیات همراه از مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعضای کمیته پدافند غیرعامل گمرک برگزار شد، مشاور رئیس کل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور انتظامی گمرک، گزارشی از عملکرد و اقدامات گمرک در حوزه پدافندی ارائه کرد.

بر اساس این‌ گزارش در ادامه با توجه به اهمیت این موضوع در حوزه سایبری و فناوری اطلاعات، معاون برنامه ریزی و امور بین‌الملل گمرک، به بیان عملکرد و مجموعه اقداماتی که در این حوزه انجام شده بود، پرداخت.


در این نشست، سرپرست معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل و معاون مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن ابراز تشکر و قدردانی از مجموعه عملکرد و اقدامات گمرک در حوزه پدافند غیرعامل، درخواست تکمیل پروژه‌ها و همکاری بیشتر گمرک با سازمان های متبوع در این حوزه را داشت.


شایان ذکر است در این نشست، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک، سرپرست معاونت حقوقی و نظارت، مدیرکل دفتر صادرات، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری، مدیرکل توسعه و تجهیز، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، معاون فیزیکی و انتظامی دفتر مرکزی حراست و کارشناس حراست گمرک حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر