۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۱۴۴۸
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد:
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر نقش مهم این سازمان در امنیت کشور گفت: ارتقای تجهیزات پدافند غیرعامل، راهکار اصلی پایداری تاسیسات و تجهیزات گازرسانی است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، عبدالرحمن کشوری، روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با پدافند غیرعامل و مدیریت انرژی که در منطقه هشت عملیات گاز برگزار شد با اشاره به خطرپذیری تأسیسات، مراکز بهره برداری، اماکن و تجهیزات گازرسانی بر صیانت و حفاظت از این تجهیزات تاکید کرد .

کشوری افزود: دارایی هایی وجود دارد که در معرض آسیب هستند و هر کدام از این دارایی ها جذابیت بیشتری برای دشمن دارد و از ضربه زدن به این زیرساختها چشم پوشی نخواهد کرد، لذا لازم است با ارتقای تجهیزات پدافند غیر عامل در ایمن کردن سازمان در برابر تهدیدهای خارجی پیشگام باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی هایی که انجام می دهد درصدد است به هر نقطه از این کشور ضربه بزند از این رو هوشیاری و واکنش به موقع بسیار اهمیت دارد.

کشوری با تاکید بر نقش مهم پدافند غیرعامل در امنیت کشور گفت: موضوع پدافند غیرعامل در کشور از مباحث بسیار مهم و حساس است که همه دستگاه ها باید آن را مورد توجه قرار دهند.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت راهبردی این منطقه عملیاتی اظهار کرد: پدافند غیرعامل به دنبال حفاظت از سرمایه های ملی و زیرساخت هاست و توجه به مقوله ارتقای امنیت داخلی بیش از پیش ملزم است.

وی  با اهمیت خواندن موارد مرتبط با پدافند غیر عامل بر لزوم ارائه پیشنهادات و اقدامات لازم جهت پیشگیری و آمادگی هرچه بیشتر کارکنان جهت مقابله با بحران بخصوص در فصول سرد سال تاکید کرد.

فیروز خدائی، مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز، نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام یافته این منطقه در رابطه با پدافند غیرعامل و مقابله با بحران، چالش ها احتمالی را مطرح و راهکارهای لازم را مورد بحث و تعامل قرار داد.

منطقه هشت انتقال گاز از مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران است که با سه هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط انتقال و ۹ تاسیسات تقویت فشار، گاز تحویلی از مبادی تولید را به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان های زنجان، کردستان و گیلان و پایانه صادراتی انتقال می دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر